خرید مواد شیمیایی

شیمی بان، یکی از معتبرترین مراکز برای خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی

  • شیمی بان، یکی از معتبرترین مراکز برای خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی

    همانطور که می دانید هرچه خرید مواد شیمیایی و مصرف آنها در کشوری بالاتر باشد آن کشور از نظر صنعتی پیشرفته تلقی می شود. ما با توجه به اهمیت موضوع وابستگی بازدهی بالای صنایع به مواد شیمیایی با کیفیت، از سال 1390 با تاسیس مجموعه شیمی بان آوش در این راستا گام مهمی برداشته و توانسته ایم مجموعه خود را به یکی از معتبرترین مراکز جهت خرید مواد شیمیایی اصل با برترین برندهای مواد شیمیایی جهانی تبدیل کنیم.

    شیمی بان، یکی از معتبرترین مراکز برای فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی

    عدم وجود مواد شیمیایی با عدم تولید برابر است

    فعالیت صنایع وابسته به مواد شیمیایی هر کشور به دسترسی آنها به مواد شیمیایی بستگی دارد. اگر صنایع مختلف به مواد شیمیایی دسترسی نداشته باشند مسلما هیچ تولیدی نخواهند داشت اما این گفته به معنای خرید به هر قیمت و از هر شخص حقیقی یا حقوقی نیست.

    به طور واضح تر، در سالهای اخیر بسیاری از بازارهای سیاه خرید و فروش داروهای تقلبی و قاچاق در کنار عرضه داروهای قاچاق به عرضه این مواد قاچاق و تقلبی نیز می پردازند. صنایعی که به دلیل داشتن مشکلات مالی، عدم دسترسی به مواد شیمیایی اصل و … به خرید از این افراد به صورت غیر قانونی روی می آورند عملا در جهت توقف چرخ تولید خود گام بر می دارند؛ چرا که استفاده از مواد شیمیایی اولیه نامرغوب برابر با تولید محصولات نامرغوب است و آن هم نتیجه ای جز عدم استقبال بازار و از بین رفتن اعتبار شرکت یا کارخانه تولیدی محصول؛ در پی نخواهد داشت.

    این موضوع نه تنها در مورد خرید مواد شیمیایی صنعتی بلکه در مورد خریدهای  آزمایشگاهی نیز منجر به مشکلات بسیار مهمی می شود. پژوهش هایی که با مواد شیمیایی نامرغوب انجام می شوند دیتاهای نادرست ارائه کرده و موجب پایین آمدن کیفیت کار، عدم پذیرش مقالات علمی تالیف شده بر مبنای انجام این آزمایشات و در نتیجه از بین رفتن اعتبار علمی پژوهشگر در مجامع علمی ملی و بین المللی می شوند. این مواد غیر مجاز غالبا دارای درصد خلوص بسیار پایین تری از آنچه بر روی بسته بندی آنها نوشته شده یا توسط فروشنده اعلام می شود دارند و به صورت کاملا غیر تخصصی تهیه و به طور غیر قانونی به فروش می رسند.

    "<yoastmark

    خرید مواد شیمیایی از مراکز معتبر عرضه کننده

    در پی به وجود آمدن مراکز معتبری چون مجموعه شیمی بان آوش که به عرضه مواد شیمیایی با بهترین کیفیت و دارای برترین برندهای جهانی از جمله مرک و سیگما آلدریچ و … می پردازند نظارت بر بازار خرید و فروش مواد شیمیایی افزایش یافت و نگرانی های خریداران از خرید محصولات نامرغوب و تقلبی کمتر شد.

    ما در مجموعه شیمی بان آوش در مورد عرضه انواع محصولات شیمیایی خود همچون استیل کلراید و … تنها بر خرید مواد شیمیایی به صورت مطمئن از طرف خریداران تمرکز نکرده و مسائلی از قبیل بسته بندی اصولی و امن مواد شیمیایی، انبار کردن محصولات با روش های بخصوص و مطمئن و ارائه کمک و مشاوره به مشتریان در انتخاب مواد شیمیایی مورد نیاز خود را نیز مد نظر داریم. مسائلی که در بازارهای نامعتبر عرضه کننده مواد شیمیایی هیچ گونه توجهی به آنها صورت نمی گیرد و هیچ اصول و استانداردی برای عرضه محصولات در آنها تعریف نشده است.

    خرید مواد شیمیایی به صورت اینترنتی

    علاوه بر عرضه محصولات با کیفیت و با قیمت واقعی و مناسب، ما در مجموعه شیمی بان آوش عرضه مواد شیمیایی به مشتریان را به صورت آنلاین نیز انجام می دهیم که این موضوع حذف واسطه های این بازار را به طور صد در صد به انجام می رساند. متقاضیان خرید مواد شیمیایی تنها با مراجعه به وب سایت و ثبت سفارش اینترنتی می تواند خرید خود را بدون واسطه انجام و محصول با کیفیت مورد خریداری را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرند. در صورت تمایل به ثبت سفارش خرید خود به صورت تلفنی و دریافت پاسخ پرسش های خود قبل از خرید نیز می توانید با کادر پشتیبانی ما در مجموعه شیمی بان آوش تماس حاصل نمایید.

    فراهم آوردن بستر مناسب و بدون واسطه برای مشتریان جهت خرید با کیفیت تنها هدف ما در مجموعه شیمی بان است که در این وادی با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا گام بر می داریم.

    جهت ورود به صفحه اصلی سایت شیمی بان اینجا کلیک کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    سدیم فلوراید، متداول ترین نوع فلوراید بکار رفته در تولید انواع دهان شویه و خمیر دندان ها
    بهترین مرکز فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    منو
    بستن

    سبد خرید

    اخیرا مشاهده شده

    بستن

    بستن

    دسته بندی ها

    استعلام قیمت
    ×
    خانم محمودی (09196425117) Whatsapp chat
    خانم دهقانی (09332693843) Whatsapp chat
    1 +
    FAQ
    Call Now Button