فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی

بهترین مرکز فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی

  • فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی را در حالت کلی می توان شامل فروش مواد شیمیایی آلی و فروش مواد شیمیایی معدنی در نظر گرفت. در هر یک از این دو دسته، انواع مواد شیمیایی گرید بندی شده و با توجه به درصد خلوص و برند محصول قیمت گذاری و به فروش می رسند. از منظری دیگر فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی را می توان با توجه به حالت ماده به چهار بخش تقسیم کرد؛ ماده به چهار حالت جامد، مایع، گاز و پلاسما یافت می شود که فروش آن به صورت ماده شیمیایی آزمایشگاهی به هر یک از این چهار حالت انجام می پذیرد، هر چند که فروش مواد شیمیایی به سه حالت اول متداول تر است.

    گرید بندی مواد شیمیایی آزمایشگاهی

    از آنجایی که مواد شیمیایی در کیفیت ها و درصدهای خلوص متفاوتی یافت می شوند، گرید بندی آنها برای نوع مصرف و کاربری صحیح این مواد امری ضروری تلقی می شود. گرید بندی مواد شیمیایی آزمایشگاهی را شرکت های سازنده آنها انجام می دهند. گرید یا درجه خلوص مواد شیمیایی آزمایشگاهی بر روی بسته بندی آنها درج می شود.

    فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی

    هرچند که مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی از نظر فرمول شیمیایی در یک ترکیب خاص، تفاوتی با یکدیگر ندارند اما گرید آنها متفاوت است. غالبا از آنجایی که مواد شیمیایی آزمایشگاهی به منظور تحقیق و پژوهش های علمی مورد استفاده قرار می گیرند و در مقادیر کم تهیه و به فروش می رسند، دارای گرید بسیار بالایی هستند. در مقابل مواد شیمیایی صنعتی که در مقادیر بالا تهیه می شوند و در صنایع مختلف و برای تولید انواع محصولات به کار گرفته می شوند گرید یا درجه خلوص پایین تری دارند. از دیدگاهی دیگر می توان این موضوع را نیز در نظر گرفته که خرید مواد شیمیایی با گرید بالا برای مصرف در صنایع مختلف و در تناژهای بالا صرفه اقتصادی برای صاحبان صنایع ندارد.

    گریدهای مختلف مواد شیمیایی

    مواد شیمیایی دارای گرید FCC

    این نوع مواد شیمیایی دارای این گرید در صنایع غذایی به کار گرفته می شوند و در واقع به نوعی می توان این گرید را بی خطر برای بدن انسان در نظر گرفت.

    مواد شیمیایی دارای گرید AR

    این نوع مواد شیمیایی کاربردی عمومی دارند و به منظورهای مختلف هم در آزمایشگاه های تحقیقاتی و هم در صنایع مختلف شیمیایی به کار گرفته می شوند.

    مواد شیمیایی دارای گرید تحلیلی

    و همینطور مواد شیمیایی دارای گرید تحلیلی با درصد خلوص بالایی (بیش از 99 درصد) تهیه می شوند و هم در زمینه های تحقیقاتی و هم در آنالیزهای کمی و کیفی به کار گرفته می شوند.

    مواد شیمیایی دارای گرید آزمایشگاهی

    درجه خلوص مواد شیمیایی دارای گرید آزمایشگاهی نیز بالا بوده و بیش از 97 درصد می باشد. این مواد نیز بیشتر در آزمایشگاه های تحقیقاتی به کار گرفته می شوند و تهیه و استفاده از آنها در صنایع مختلف صرفه اقتصادی مطلوبی ندارد.

    فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهیمواد شیمیایی دارای گرید صنعتی

    مواد شیمیایی دارای گرید صنعتی درصد یا درجه خلوص متوسط و در برخی موارد درجه خلوص پایینی دارند و تنها به منظور استفاده در صنایع مختلف مناسب هستند. استفاده از این مواد در انجام تحقیقات علمی و پژوهشی رایج نبوده و به دلیل خطای بسیار زیادی که پدید می آورند مرسوم نمی باشد.

    فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک و سیگما آلدریچ

    دو شرکت تولیدکننده مواد شیمیایی مرک و سیگما آلدریچ به عنوان بهترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده انواع مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی در سطح جهان شناخته شده اند. در واقع نام این دو شرکت و برند آنها برای تمامی پژوهشگران در حوزه های مختلف علمی همچون شیمی، علوم بیو ، کشاورزی ، نانو و … و همچنین صاحبان صنایع مختلف شیمیایی شناخته شده است.

    بهترین مرکز فعال در زمینه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک و سیگما آلدریچ

    ما در شرکت شیمی بان آوش ، به عنوان بهترین مرکز فعال در زمینه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک و سیگما آلدریچ محصولات این شرکت های معتبر و شناخته شده جهانی را با قیمت مناسب به مشتریان محترم مان عرضه می کنیم. مراکز مختلف علمی و پژوهشی می توانند برای تهیه و خرید آسان و با قیمت منصفانه انواع مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک و سیگما آلدریچ از خدمات ما استفاده نمایند. برای این کار کافی است با کارشناسان کادر پشتیبانی شرکت ما تماس بگیرید. کارشناسان ما علاوه بر ثبت سفارشات در زمینه پاسخ به پرسش های شما پیش از خرید نیز به ارائه خدمات و راهنمایی می پردازند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    شیمی بان، یکی از معتبرترین مراکز برای خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی
    خرید مواد شیمیایی مرک- شرکت شیمی بان آوش

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    منو
    بستن

    سبد خرید

    اخیرا مشاهده شده

    بستن

    بستن

    دسته بندی ها

    استعلام قیمت
    ×
    خانم محمودی (09196425117) Whatsapp chat
    خانم دهقانی (09332693843) Whatsapp chat
    1 +
    FAQ
    Call Now Button