مایع ضدعفونی کننده

مبارزه با شیوع ویروس کرونا با خرید مایع ضدعفونی کننده و الکل طبی

  • مبارزه با شیوع ویروس کرونا با خرید مایع ضدعفونی کننده و الکل طبی

    ما در شرکت شیمی بان آوش در کنار عرضه بیش از 7000 محصول از انواع مواد شیمیایی و لوازم مصرفی آزمایشگاهی با بهترین برندهای جهانی در حال حاضر عرضه انواع لوازم و مواد شیمیایی برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا را نیز مورد توجه قرار داده ایم. جهت تهیه انواع مایع ضدعفونی کننده، الکل طبی، ماسک های تک لایه و چند لایه، دستکش های یکبار مصرف و دستکش های پزشکی با بهترین کیفیت می توانید با کادر پشتیبانی ما در مجموعه شیمی بان تماس حاصل نمایید.

    چک کردن آمار مبتلایان و جان باختگان ویروس کرونا در حال حاضر به یک موضوع مهم جهانی تبدیل شده و همه ما در میان اخبار مختلف روزانه میزان آن را در کشور و در دنیا دنبال می کنیم. این بیماری که با علائمی شبیه به سرماخوردگی ظاهر می شود در صورت داشتن یک سیستم ایمنی ضعیف و مراجعه نکردن به موقع به بیمارستان می تواند با حمله به ریه درصد بالایی از ریه افراد را درگیر و باعث زجر تنفسی و حتی مرگ شود.

    آنچه موجب تمایز ویروس کرونا از سایر ویروس ها و خطرناک جلوه دادن آن می شود سرعت بالای انتقال و مقاومت و طول عمر نسبتا بالای این ویروس است. ویروس کرونا از طریق تماس با دست و سطوح آلوده منتقل می شود. تمام سطوحی که تماس دست با آنها به طور مکرر صورت می گیرد همچون دستگیره ها، سینک های دستشویی و حمام، دکمه های آسانسور، دکمه های عابر بانک ها، کلید و پریز ها صفحه نمایش موبایل و مواردی این چنین بایستی روزانه چندین بار به طور مرتب ضدعفونی شوند.

    مایع ضدعفونی کننده

    مایع ضدعفونی کننده

    تاثیر استفاده از انواع مایع ضدعفونی کننده جهت از بین بردن ویروس کرونا

    مسلما بهترین راه برای ریشه کن کردن ویروس کرونا واکسینه کردن افراد بر علیه آن است اما در حال حاضر که واکسن کرونا در دسترس همه افراد نیست پیشگیری از شیوع بیشتر آن با استفاده از اقدامات موثر در این زمینه بهترین راه برای غلبه بر این بیماری خطرناک است. بکارگیری انواع مایع ضدعفونی کننده جهت پاکسازی دست ها و انواع سطوح از ویروس یکی از مهم ترین این اقدامات محسوب می شود. مطالعات مختلف در مورد تاثیر انواع محلول و مایع ضدعفونی کننده برای غیر فعال کردن ویروس کرونا نتایجی به شرح زیر را گزارش کرده اند:

    • اتانول (C2H5OH) قادر است به میزان 60 الی 70 درصد در از بین بردن ویروس کرونا موثر عمل کند.
    • آب اکسیژنه یا هیدروژن پراکسید (H2O2) می تواند فقط 0.5 درصد در غیر فعال کردن این ویروس موثر باشد.
    • آب ژاول یا محلول هیپوکلریت سدیم (NaClO) که به وایتکس معروف است تا حدود 5 درصد می تواند در از بین بردن ویروس کرونا موثر عمل کند.
    • ایزو پروپانول (C3H8O) با بیشترین تاثیر در این مورد به میزان 70 الی 100 درصد می تواند ویروس کرونا را غیر فعال کند.
    • فرمالدهید (HCHO) تاثیری کمتر از یک درصد در از بین بردن ویروس کرونا دارد.
    • پوویدون آیوداین ([C6H9NO]n.xl) که به بتادین معروف است به میزان 0.2 تا 7.5 درصد در از بین بردن ویروس کرونا موثر عمل می کند.

    در میان انواع مایع ضدعفونی کننده مذکور در بالا سازمان جهانی بهداشت استفاده از اتانول (اتانول 70 درصد) و سدیم هیپوکلریت (سدیم هیپوکلریت 0.5 درصد) را نسبت به سایر محلول ها موثرتر و کم خطر تر دانسته و استفاده از آنها را توصیه می کند.

    مدت زمانی که طول می کشد تا مایع ضدعفونی کننده ویروس کرونا را غیر فعال سازد؟

    دقت داشته باشید که پس از اسپری کردن انواع مایع ضدعفونی کننده بر روی دست ها و سطوح حداقل بایستی یک دقیقه برای از بین رفتن ویروس کرونای احتمالی موجود منتظر بمانید. البته لازم به ذکر است که برای از بین بردن ویروس از روی دست ها شستشوی آنها با آب و صابون به مدت حداقل 20 ثانیه روشی است که بر ضدعفونی کردن دست با انواع مایع ضدعفونی کننده ارجحیت دارد اما در صورتی که به آب و صابون دسترسی نداشته باشید می توانید از مایع ضدعفونی کننده و الکل طبی برای این منظور استفاده کنید. این ویروس دارای قابلیت نفوذ از طریق پوست نیست اما از تماس دست آلوده با دهان، بینی و چشمها بایستی جدا خودداری نمود. به امید روزی که این ویروس منحوس از سر تا سر جهان ریشه کن شود!

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    چرا اغلب کشاورزان استفاده از کود اوره را ترجیح می دهند؟
    مس (II) سولفات 5 آبه در استخرها به چه منظور و چگونه مورد استفاده قرار می گیرد؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    منو
    بستن

    سبد خرید

    اخیرا مشاهده شده

    بستن

    بستن

    دسته بندی ها

    استعلام قیمت
    ×
    خانم محمودی (09196425117) Whatsapp chat
    خانم دهقانی (09332693843) Whatsapp chat
    1 +
    FAQ
    Call Now Button