گلیسیرین

در مورد خواص گلیسیرین برای زیبایی پوست و مو چه می دانید؟

  • در مورد خواص گلیسیرین برای زیبایی پوست و مو چه می دانید؟

    گلیسیرین یا گلیسرول ماده ای با فرمول شیمیایی C3H8O3 است که از قدیم الایام استفاده از آن برای زیبایی و شادابی پوست و مو مرسوم بوده. و امروزه از خاصیت مرطوب کنندگی این ماده شیمیایی در جهت تهیه بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می کنند. مسلما تاثیر مثبتی که مواد طبیعی بر زیبایی پوست و تقویت مو دارند. بسیار بیشتر از کرم های گران قیمت تهیه شده از مواد شیمیایی می باشد. و از میان مواد طبیعی گلیسیرین ماده ای است که در عین اینکه باعث چرب شدن زیاد پوست و مو نمی شود. رطوبت مورد نیاز آن را نیز تامین می کند.

    تمامی شرکت های تولید کننده مواد آرایشی و بهداشتی برای تامین گلیسیرین مورد نیاز خود جهت تهیه محصولات نچرال و پرطرفدار می توانند. از خدمات ما در مجموعه شیمی بان استفاده نمایند. علاوه بر خرید و ثبت سفارش، کادر پشتیبانی شیمی بان در مورد پاسخ به سوالات شما پیش از خرید نیز به ارائه خدمات می پردازند.

    گلیسیرین ماده ای با خواص شگفت انگیز

    گلیسیرین ماده ای با خواص شگفت انگیز

    گلیسرول ماده ای با حالت فیزیکی مایع بدون بو و بدون رنگ و شفاف است که در اغلب چربی های گیاهی و حیوانی وجود دارد. و حتی در پوست انسان نیز مقادیری از آن (بسته به نوع پوست) موجود می باشد. گلیسرول تجاری را می توان از دو منبع طبیعی و شیمیایی تامین کرد. گلیسیرین یا گلیسرول تجاری تهیه شده از منابع طبیعی از روغن های گیاهی بدست می آید. و گلیسرول تجاری با منبع شیمیایی به واسطه ماده ای شیمیایی به نام الکل پروپیلن حاصل می شود. واضح است که در این میان برای کاربردهای زیبایی و تولید مواد آرایشی استفاده از گلیسیرین با منشا طبیعی و حاصل شده از روغن های گیاهی مزایای بیشتری خواهد داشت.

    گلیسرول در کنار خواص نرم و مرطوب کنندگی که برای پوست دارد. همچنین دارای خاصیت ضدعفونی کنندگی نیز می باشد که پوست را برخلاف سایر محصولات آرایشی و بهداشتی از هر گونه تحریک حفظ و در برابر انواع میکروب ها و باکتری ها نیز مقاوم می کند بدین ترتیب پوست های آکنه دار نیز می توانند با بهره مندی از محصولات گلیسیرینه از شر مشکل پوستی خود رهایی یابند.

    کاربردهای مختلف گلیسیرین

    در حالت کلی کاربردهای گلیسرول را می توان شامل مواردی به شرح زیر دانست:

    • در صنعت داروسازی از گلیسرول خالص در فرمولاسیون برخی داروها استفاده می کنند.
    • گلیسرول رطوبت مورد نیاز پوست را در سطح آن حفظ می کند. و از این رو کاربرد گسترده ای در تهیه لوسیون ها و کرمهای پوستی دارد.
    • در صنعت تهیه مواد آرایشی و بهداشتی از گلیسرول به عنوان یک حلال نیز استفاده می کنند. این حلال علاوه بر اینکه هیچ گونه آسیبی به پوست نمی رساند. باعث نرمی و چرب شدن پوست و حفظ رطوبت بر سطح پوست نیز می شود.
    • علاوه بر استعمال خارجی از گلیسرول نه به صورت خوراکی بلکه به صورت شیاف نیز جهت جلوگیری از یبوست و به عنوان ملین هیپراسموتیک استفاده می کنند.

    گلیسیرین و نقش آن در جوانسازی پوست

    تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی که در فرمولاسیون خود گلیسرول را به عنوان نرم کننده و مرطوب کننده پوست دارند. به طور قابل توجهی می توانند پوست را از چین و چروک حفظ و روند پیری افراد را به تاخیر بیندازند. مواد آرایشی که علاوه بر گلیسرول حاوی ویتامین E نیز هستند. یک جوانساز موثر محسوب می شوند و استفاده از آنها به طور منظم می تواند. تاثیر شگفت انگیزی در جوانسازی پوست نشان دهد.

    گلیسیرین

    گلیسیرین

    خواص گلیسیرین برای مو

    گلیسرول در مورد تقویت و پاک کنندگی مو نیز بسیار موثر عمل می کند. شامپوها، صابون های مایع و سایر محصولات دارای گلیسیرین می توانند شوره سر شما را از بین برده، به پیشگیری از نازک شدن مو کمک و از خشکی، وز شدن و شکنندگی موها جلوگیری کنند.

    تمامی مراکز و شرکت های تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی پوست و مو می توانند. برای تامین گلیسرول مورد نیاز خود از خدمات ما در مجموعه شیمی بان با ارائه با کیفیت ترین محصولات استفاده نمایند. همچنین شرکت های داروسازی و آزمایشگاه های علمی و پژوهشی نیازمند به تهیه گلیسیرین نیز می توانند. مقادیر مورد نیاز خود از این محصول را با بهترین مارک های جهانی از ما خریداری نمایند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    محیط کشت های مختلف در علم میکروبیولوژی را بشناسید
    کینولین ماده ای مضر در دود سیگار یا ماده شیمیایی پرکاربرد در صنعت داروسازی؟!

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    منو
    بستن

    سبد خرید

    اخیرا مشاهده شده

    بستن

    بستن

    دسته بندی ها

    استعلام قیمت
    ×
    خانم محمودی (09196425117) Whatsapp chat
    خانم دهقانی (09332693843) Whatsapp chat
    1 +
    FAQ
    Call Now Button